keskiviikko 21. elokuuta 2013

ellosshoppailua

Eilen tiistaina posti toi mun kauan odottamat vaatteet,jeee! Tilasin siis uudet kengät, koska vanhat oli yyyber huonossa kunnossa, koska astun jaloillani sisäänpäin niin kengät sisäsivulta ihan rikki. Converset siis tarttui nettikaupasta, ja oli just sellaset kun kuvassakin. Ihanat, hyvät jalassa ja nätit. Otin valkoset, vaikka tiedän et väri ei oo maailman paras mulle, koska saan ne likaseks tässä ekan viikon aikana, oon aika varma. Yritän pitää ne mahdollisimman puhtaana, koska oli aika arvokkaat nii ei viittis heti pilata..





Myös huppari ja legginsit tilattiin tuolta. Pinkki urheiluhuppari 35.95 ja mustat legginsit 16.95. Kuvassa olevat legginsit on mun vanhat, mut samanlaiset uudet tilattiin. Vanhoista otin kuvan, koska ellos oli toimittanu mulle vahingossa liian isot legginsit, kokoa 54/56 kokoa, mutta vahinkoja sattuu ja laitetaan ne takasin ja vaihdetaan niihin oikean kokoisiin.






^^erittäin epäonnistunut kuva.

Tänään koko päivän tuunasin mun viestinnänvihkoa, ja ihan tyytyväinen oon lopputulokseen! Kuvat tulostin googlesta, ja liimasin ne vihkoon ja lopuksi laitoin päälle kontaktimuovia että pysyy parempana pidempään. Mitä tykkäätte?

etukansi


tää on takakansi 






Kuvia nyt tuli pikkasen enemmän kuin tekstiä, toivottavasti ees jaksoitte katsoa kuvat. Kysykää jos jotain mielestänne olennaista jäi sanomatta.

NYT ON VIIMEISET MAHDOLLISUUDET KYSYÄ KYSYMYKSIÄ JOKO KOMMENTTIBOXIIN TAI ASK.FM:ÄÄN, JOHON ON LINKKI OIKEALLA SIVUSSA! HUOMENNA KELLO 16:00 LOPPUU AIKA JA SITTEN ALAN VASTAILEMAAN KYSYMYKSIINNE!

xoxo; millamaria


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti